divendres, 30 d’octubre de 2009

L'Abeja Maya de la Clàudia


Aquesta Abeja Maya de ben segur que li ha encantat a la petita Clàudia, ja la coneix, el seu pare li posa de tant en tant i per això mateix la seva mare ens va demanar si li podiem fer, doncs creia que li faria molta ilusió.
Aquí la teniu! La bufona avella, ben somrient espera acompanyar a la Clàudia durant molt de temps. Entre floreta i floreta ha fet una escapadeta per quedar-se al seu costat, i les ales li hem fet de tal manera que encara pugui volar, per si la petita Clàudia es queda adormida, la petita avella amb ella i pugui anar i entre somnis i comptes juntes puguin estar. Esperem li agradi de tot cor..

Esta Abeja Maya seguro que le ha encantado a la pequeña Clàudia. Ya la
conoce, su padre se la pone de vez en cuando y por eso mismo su madre nos pidió si la podiamos hacer, pues creía que le haría mucha ilusión.Aquí la teneis! La simpática abeja, bien sonriente espera acompañar a Claudia durane mucho tiempo. Entre flor y flor ha hecho una escapada para quedarse a su lado, y las alas le hemos hecho de tal manera que aún pueda volar, por si la pequeña Claudia se queda dormida, la pequeña abeja con ella pueda ir y entre sueños y cuentos juntas puedan estar.Esperamos le guste de corazón.



L'Arale de la Vinyet


Oió!!! Es el que ens hem dit a casa tot rient mentre feia l'Arale durant dies! Ha sigut ben divertit fer l'Arale que un bon dia la mare de la Vinyet ens va encarregar per ella.
Encara no ha arribat, ho havia de fer avui, i hem intentat que l'Arale l'estigues esperant a casa quan ella aterri. De ben segur que la seva mare li explicarà qui és l'Arale, i probablement li posaran algun dibuixet d'ella.
Estem encantats haber fet la petita habitant de la Vila del Pingüí per una petitona Vinyet que la descobrirà poc a poquet.
Felicitats Karmeta! la Vinyet està en camí, us dessitgem el millor desde Mai Manetes i esperem que aquest detallet us acompanyi durant molt de temps.

Oió!!! Es lo que durante algunos días no hemos dicho en casa entre risas mientras hacía la Arale! ha sido muy divertido hacer la Arale que un buen día la madre de la Vinyet nos pidió para ella.
Aún no ha llegado, tenia que hacerlo hoy, y hemos intentado que la Arale estuviero esperandola en casa quando ella aterrizase. Seguro que su mami le explicará bien quien es la Arale, y probablemente le pongan algunos dibujos de ella.
Estamos encantados de haber hecho a la pequeña habitante de la Vila del Pingüino para una pequeña Vinyet que la descubrirá poco a poco.
Felicidades Karmeta! la Vinyet está en camino, os deseamos lo mejor desde Mai Manetes y esperamos que este detalle os acompañe durante mucho, mucho tiempo.

dijous, 29 d’octubre de 2009

El Pato d'en Yago


La mare d'en Yago es va enamorar del portadocuments que varem fer per en Pau. I com que no voliem que el petit Yago es quedés sense el seu aneguet preferit li varem fer especialment per ell.
Esperem que mogui el vec d'alegria en veure la seva nova llar, el deixem marxar embolicat amb molt de carinyo, i li enviem junt amb ell una gran abraçada per en Yago i la seva mare que amb tanta ilusió ens el va demanar per ell.

La mamá de Yago se enamoró del portadocumentos que hicimos para Pau. Y como no queriamos que el pequeño Yago se quedara sin su patito farorito li hicimos uno especialmente para él.
Esperamos que mueva el pico de alegria al ver su nuevo hogar, y le dejamos marchar envuelto de muchisimo cariño junto con un gran abrazo para Yago y su mami que con tanta ilusión nos lo pidió para él.



dimecres, 21 d’octubre de 2009

La conilleta de l'Estela



La mare de l'Estela ens va demanar que li fessim algo ben tendre per la seva petitona. Entre rosadets i floretes, hem creat aquesta conilleta, que llueix un vestidet ben alegre!
Esperem que l'Estela d'aquí uns mesos jugui a aixecar-li el vestidet, i la seva mare li expliqui un compte mentre l'Estela somnia en un bosc ple de conilletes amb vestidet.
Esperem Mont i Estela, que us acompanyi durant molt de temps, he estat encantada de fer-la!

La madre de Estela nos pidió que le hicieramos algo muy dulce para su pequña. Entre rosados y florecillas, hemos creado esta conejita que luce un vestido muy alegre!
Esperamos que Estela de aquí a unos meses juegue a levantarle el vestido, y su madre le explique un cuento mientras Estela sueña en un bosque lleno de conejitas con vestidito.
Esperamos Molt i Estela, que os acompañe durante mucho tiempo, he estado encantada de hacerosla!

dimecres, 14 d’octubre de 2009

Lletres coixinet per la "Daniela"

Aquí us deixo un bocí del que serà una part ben personal de l'habitació de la Daniela. La seva mare ens va demanar que amb marrons, beixos i blaus li féssim el seu nom amb les "lletres coixinet".
Aquí teniu les teles que he triat per elles, xocolates, floretes, topos, estrelletes i demés formaran part dels seus despertars.
Comença a prendre forma...

Aquí os dejo un trocito de lo que será una parte muy personal de la habitación de Daniela. Su mami nos pidió que con marrones, beiges i azules le hicieramos su nombre con las "letras cojincito".
Aquí os dejo las telas que he escojido para ellas, xocolates, florecitas, topos, estrellitas y demás formarán parte de sus despertares.
Empieza a tomar forma....

dimarts, 13 d’octubre de 2009

El "Pato" d'en Pau


Aquí un "Pato" molt peculiar, embolicat de xocolates i beixos ben càlids, treu el bec un aneguet realment divertit!
Era el que la tieta d'en Pau em va demanar, "vull algo ben graciós" i així li vaig fer. Entre cotonets de tons terra, fil i agulla es varen ajuntar per donar-li la benvinguda a en Pau que fa ben pocs dies que ha arribat.
Espero els hi agradi tant com m'ha agradat fer-lis. Enhorabona!
Aquí un "Pato" muy peculiar, envuelto en chocolates y beiges bien càlidos, asoma el pico un patito sumamente divertido!
Era lo que la tía de Pau me pidió, "quiero algo bien gracioso", y así hice.
 Entre algodoncitos con tonos tierra, hilo y aguja se juntaron para darle la bienvenida a Pau que hace poquitos días que ha llegado.
Esperamos les guste tanto como me gustó hacerlo. Enhorabuena!

Portadocuments de la Lucía


La mare de la Lucía em va encarregar un portadocuments ben especial. En tons liles i rosats com la mateixa Lucía diu, el "rota" i el lila li agraden molt.
I una cuca Minnie em va demanar, amb faldilleta curta, i un bon posat, aquí la teniu tota florejada i sembla que somniant, aquesta Minnie que a la Lucía amb molt de carinyo li dedico.
Espero haver aconseguit el que buscàven, la Minnie ha sigut un repte per mi, doncs es molt expressiva, i ha estat el primer dibuix amb tant de detall, espero haver aconseguit el fi.
Si mes no, us puc assegurar que aquí teniu una Minnie feta amb molt de carinyo, i embolicada en petons de colors.
Per la Lucía, i per la seva mare Mònica, gràcies per haber-me deixat participar en allò que espero formi part de molts somriures.

La mamá de Lucía nos encargó un porta documentos muy especial. En tonos lilas y rosados como la misma Lucía les llama, el "rota" y el lila, le gustan mucho.
Y una cuca Minnie nos pidió, con faldita corta, y un lindo posado, aquí la tenéis toda floreada y como soñando, esta Minnie que a la Lucía con mucho cariño le dedico.
Espero haber conseguido lo que buscabais, La Minnie ha sido un reto para mi, pues es muy expresiva y ha sido el primer dibujo con tanto detalle, espero haber conseguido el fin.
Si no, os puedo asegurar, que aquí tenéis una Minnie hecha con mucho cariño y envuelta en besos de colores.
Para Lucía y para su mami Mónica, gracias por haberme dejado participar en algo que espero forme parte de muchas sonrisas.

Portadocuments de l'Emma



Va néixer la Martina, i a la seva llista de naixement hi havia un portadocuments, ens va encantar!
I em vaig dir... per l'Emma li faré un ben especial. M'hi vaig posar quan ella ja era amb nosaltres i molts mesos vaig trigar, però a ratets varem anar fent. Uns ratets que ella em deixava, així que es podria dir que l'hem fet juntes.
Una nineta ben bufona fa guàrdia mentre no hi som, i a l'espera de la pròxima trobada amb un trèvol de bona sort, ens acompanya.

Nació Martina, y en su lista de nacimiento había un portadocumentos que nos encantó!
Y me dije... para Emma le haré uno bien especial. Me puse cuando ella ya había nacido y muchos meses tardé, pero a ratitos fui haciendo. Unos ratitos que ella me dejaba, así que se podría decir que lo hicimos juntas.
Una niñita bien coqueta hace guardia mientras no estamos, y a la espera del reencuentro con un trébol de buena suerte nos acompaña.

dilluns, 12 d’octubre de 2009

Lletres coixinet

Aquí una ocurrença que al principi no tenia ni cap ni peus. Sense saber com començar vaig enfilar l'agulla i m'hi vaig posar.
Afortunadament l'esforç va valer la pena, i l'habitació de l'Emma lluía un toc ben personal, al costat de la seva fada màgica que vetlla per ella nit i dia.
Les "lletres coixinet" com m'agrada dir-lis, toves, tendres i plenes d'ilusions; varen anidar a la pared lilosa que acompanya en els mes tendres somnis la meva nineta, que algun dia podrà llegir en elles el seu nom: Emma.

Aquí una ocurrencia que al principio no tenia sentido. Sin saber como empezar hilé la aguja y me puse manos a la obra.
Afortunadamente el esfuerzo valió la pena, y la habitación de Emma lucía un toque bien personal, al lado de su hada mágica que vela por ella noche y día.
Las "letras cojincito" como me gusta llamarlas, blanditas, tiernas y llenas de ilusiones; anidaron en la pared lilosa que acompaña en sus mas tiernos sueños a mi nenita, que algún dia podrá leer entre ellas su nombre: Emma.